Sunday, January 8, 2012

ni entry lame~~


meraikan cik farah yang akan meninggalkan aku n jugak emah...kiteorang pg makan2 n farah lagi yg belanje...thanks a lot weyy.....dah bnyak kali dah minah ni belanje aku mkn...xterucap ngan kate2....huhuhu




newly wed pon ikot same...hehe...emah somel n incik laki dye..wahahahahahaha..inai maseh merah di jari gitu...



ladies night.....kiteorg culik imah sat...pgi karokk....wuhuhu...sampai kol 3 pg...terbaek dri ladang....incik laki dye mmg cool habes lew...hehehehhe...sekali sekale..pasni xde dah karok2...xcukup korum dah.....cdey2




crocheting meow2 name Amber kt cik farah tuk segale jase baik beliau dekat aku selame ni....bersekang mate jugaklah nk cyap kn....



meow2 ni belagak....sombong...huh



jangan main leh berdiri tu...kung fu fighting..hahhahahah


p/s:entry aku mcm haru btol la...coz aku dah lame sgt xmenulis...busy2...busy la sgt kan...bdw....to my fren cik farah jgn ang duk lopa sama aku yg SEPAS n bnyak ckp xreti2 ni....

xoXo...pkacang..weweee~~

No comments:

Post a Comment